• La sessió es farà el proper 10 de febrer a la FUB i se centrarà en la tècnica de màrqueting ‘storytelling’ i la seva aplicació per als productors del territori

El Rebost del Bages, un projecte liderat pel Consell Comarcal del Bages, proposa aquest mes de febrer una jornada gratuïta de formació que donarà les claus per a la promoció dels productes agroalimentaris del territori. La sessió se centrarà en la tècnica de màrqueting storytelling, l’art d’explicar històries, amb què a partir del relat que es construeix per a una empresa, producte o servei, es planifica la comunicació i la difusió tenint en compte diferents suports: pàgina web, targetes, fullets, etiquetes, bosses, pòsters, xarxes socials, etc.

Connexió amb els clients

La jornada vol donar a conèixer a les empreses, productors i obradors del territori aquesta eina innovadora a partir d’una breu introducció teòrica i la realització d’un exercici pràctic. Cada empresa participant treballarà la tècnica de l’storytelling a partir del seu propi cas per conèixer els passos d’una tècnica que si s’aplica correctament permet una connexió emocional amb els clients. La jornada acabarà amb la presentació de tots els exercicis i la proposta de millores a càrrec del consultor en comunicació, Pau Canaleta, que impartirà la jornada.

Inscripcions gratuïtes

Les inscripcions són gratuïtes i s’han de confirmar a través del següent formulari http://ow.ly/XAcp4 Per a més informació podeu contactar amb Núria Serena (669 45 45 61 / [email protected]). La jornada començarà a les 16.30 i és previst que acabi a les 19.00 hores.

El projecte del Rebost

El projecte del Rebost del Bages forma part de la Xarxa de productes de la Terra de la Diputació de Barcelona. Aquesta Xarxa és una agrupació voluntària de 12 ens locals d’àmbit supramunicipal impulsada per la Diputació l’any 2010, que té com a objectiu enfortir el teixit empresarial de productes alimentaris locals i de qualitat de la demarcació de Barcelona.

Comparteix

image_pdfExporta a PDF