
Carles Borràs i Marin
93 693 03 53
ocic@ccbages.cat
De 9.00 a 14.00 h. (de dilluns a dijous)
De 16 a 18.30 h. (dimecres, a excepció del període comprès entre el 15 de juny i el 15 juliol i de l’1 al 15 de setembre que s’atendrà en el mateix horari però dilluns)
El període comprès entre el 16 de juliol i el 31 d’agost, no s’atendrà en horari de tarda.
L’Oficina té la delegació per l’Agència Catalana de Consum per inspeccionar i aplicar la normativa de disciplina de mercat i defensa dels consumidors i usuaris d’acord amb el que disposen la Llei 1/1990 de 8 de gener i el Decret 206/1990 de 30 de juliol en els establiments, matèries i activitats que són competència del departament d’Economia i Finances.
Els serveis que s’ofereixen són:
- Informació, assessorament i gestió de tràmits senzills i gratuïts quan sorgeixen controvèrsies en matèria de consum entre consumidors o usuaris i empreses o establiments comercials.
- Mediació per solucionar controvèrsies entre les empreses i els seus clients.
- Vistes arbitrals de consum.
- Tramitació de denúncies.
- Educació al consumidor.