Informar que si teniu un vol contractat amb la companyia aèria Ryanair i aquesta us notifica que el vostre vol ha estat cancel·lat, podeu:

  • Si rebeu notificació en un termini superior a 14 dies respecte la data de sortida del vol, podeu sol·licitar o bé la devolució íntegra de l’import del bitllet, o re-ubicació sense cost en un altre vol.
  • Si rebeu notificació en termini inferior a 14 dies, podeu sol·licitar indemnització per cancel·lació (de 250€ a 600€ en funció de la distància entre destí i origen del vol contractat).

En el cas que se us denegui algun d’aquests drets, en primera instància heu de dirigir un escrit de reclamació directament a la companyia, i si aquesta us respon contràriament als vostres interessos o no ho fa en un termini de 30 dies; podreu cursar una reclamació a l’OCIC del Bages sol·licitant cita prèvia (telf.: 936930353) o bé telemàticament per mitjà del següent link: http://empresa.extranet.gencat.cat/sicweb/AppJava/formulariReclamaWeb.do

2017-09-22T12:29:20+00:00 dijous, 21 de setembre de 2017|