L’Oficina Comarcal d’Informació al Consum del Consell Comarcal del Bages (OCIC) ha tramitat més de 700 reclamacions i ha atès prop de 1.600 consultes de gener a juny. Pel que fa a les consultes d’aquest primer semestre d’any, un 60% estan vinculades al sector energètic (subministrament de la llum i del gas). El conseller d’Atenció Ciutadana, Consum i Habitatge del Consell Comarcal del Bages, Salvador Busquets Gubianas, destaca “el servei valuós que presta l’OCIC a la ciutadania en temes complexos i molt tècnics, però que tenen una incidència important per a la majoria de les famílies”. En aquest sentit, destaca “les recomanacions i l’assessorament d’un servei professional i actualitzat en tot moment davant els canvis constants del sector energètic”.

 

Reclamacions

Quant a les reclamacions, l’OCIC n’ha tramitat un total de 702 amb prop del 50% dels casos relacionats també amb els serveis energètics que la ciutadania té contractats a casa seva. La resta de sectors es corresponen a les telecomunicacions, bancs, assegurances i garanties de béns amb percentatges molt semblants que oscil·len entre el 10 i el 15% dels tràmits gestionats.

 

L’OCIC atén les consultes i gestiona les reclamacions de la ciutadania del Bages en matèria de consum i s’hi pot contactar a través del correu electrònic [email protected] o bé al telèfon 93 693 03 53.

image_pdfExporta a PDF