Concepció Beltran Bernadich (Coordinadora i tècnica de suport del Programa Treball i Formació 2019)
93 693 03 62
peconomica@ccbages.cat

De 8 a 15 h (de dilluns a divendres).
De 15.30 h a 18 h (dilluns, a excepció del període comprés entre el 15 de juny i el 15 de setembre).

Servei d'Ocupació de Catalunya
Generalitat de Catalunya
Ministerio de trabajo, migraciones y seguridad social
Fons social europeu

El Consell Comarcal del Bages gestiona el programa Treball i Formació dirigit a la contractació i formació de persones en situació d’atur. La convocatòria 2019 manté 4 grans grups de persones beneficiàries, de les quals el Consell Comarcal del Bages, n’ha sol·licitat 3 que són:  les persones en risc en caure en situació d’atur de llarga durada no perceptores de prestació per desocupació o subsidi preferentment més grans de 45 anys; les persones en situació d’atur destinatàries de la renda garantida de ciutadania i les dones en situació d’atur.

En aquesta edició del programa Treball i Formació el Consell Comarcal del Bages ha contractat un total de 33 persones. Del total, 32 persones són auxiliars administratius/ves les quals 7 persones treballen donant suport administratiu al personal tècnic del Consell Comarcal i 25 persones donaran suport administratiu al personal tècnic de diversos ajuntaments de la comarca. També s’ha contractat a una persona com a coordinadora tècnica del Programa. Els perfils dels auxiliars administratius/ves contractats/des són els següents:

  • Línia PANP: dirigida a persones aturades no perceptores de prestació ni subsidi, preferentment més grans de 45 anys. Aquesta línia ha permès la contractació de 23 auxiliars administratius/ves.
  • Línia DONA: dirigida a dones en situació d’atur. Aquesta línia ha permès la contractació de 5 auxiliars administratives.
  • Línia PRGC: dirigida a persones perceptores de la Renda Garantida de Ciutadania. Aquesta línia ha permès la contractació de 4 auxiliars administratius/ves.
  • Línia COOR: en la que s’ha pogut contractar a una persona per dur a terme la gestió tècnica i administrativa del programa, així com l’acompanyament actiu de les persones participants.

Totes les persones contractades  realitzen una formació relacionada amb el seu lloc de treball en horari laboral per tal de garantir una millora significativa de la seva ocupabilitat una vegada finalitzat el període de contractació. Durant aquesta edició del programa totes les persones beneficiàries realitzen la formació informàtica per assolir el Certificat corresponen al nivell bàsic de l’ACTIC.

Gràcies a la participació en el programa, les persones beneficiàries tenen més possibilitats de trobar feina i reinserir-se en el mercat laboral.

Per tal d’accedir a aquest programa és necessari, a banda de complir amb els requisits específics de cada convocatòria, estar inscrit com a demandant d’ocupació no ocupat al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya. Les persones contractades són derivades directament per l’Oficina de Treball del SOC de Manresa.

Resum de la convocatòria vigent:

Fes clic sobre la imatge per accedir al document PDF associat