S’atendran les consultes generades per part de les persones consumidores que tinguin relació amb les clàusules terra i altres clàusules abusives relacionades amb els préstecs i/o crèdits hipotecaris.

Amb l’objectiu de seguir incrementant la conscienciació dels ciutadans sobre els seus drets com a consumidors, el proper dilluns 23 d’octubre s’inicia el servei gratuït d’assessorament sobre clàusules abusives en l’àmbit financer. La prestació es durà a terme a les dependències del Consell Comarcal del Bages tots els dilluns, de 10 a 14 hores, i dimarts, de 10 a 13 hores, fins al proper dimarts 19 de desembre.

Aquest servei compta amb el suport de l’àrea de Consum de la Diputació de Barcelona, i sota la supervisió tècnica del personal de l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Bages (OCIC), lletrats de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Manresa (ICAM) seran els encarregats d’oferir atenció personalitzada als consumidors. En aquest sentit, la prestació té la finalitat d’informar, orientar i assessorar les persones consumidores sobre despeses de formalització hipotecària, clàusules de venciment anticipat i altres clàusules abusives.

El servei és d’accés gratuït per a tots els ciutadans de la comarca i s’haurà de sol·licitar cita prèvia a l’OCIC, ja sigui presencialment, trucant al número de telèfon 936930353 o bé per correu electrònic a ocic@ccbages.cat.

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC)

L’OCIC és un departament integrat dins l’estructura del Consell Comarcal del Bages i vinculat amb l’Agència Catalana del Consum (ACC), que té les funcions bàsiques d’assessorament i gestió de tràmits senzills i gratuïts quan sorgeixen controvèrsies en matèria de consum entre consumidors/usuaris, i empreses o establiments. Per a més detalls sobre el departament i les línies d’actuació, podeu consultar aquest enllaç.

2017-10-20T10:20:22+00:00 divendres, 20 d'octubre de 2017|