Recomanacions de l’Oficina del Consumidor 2017-09-22T12:28:38+00:00

L’Oficina d’Informació al Consumidor dóna recomanacions per evitar o reduir el pagament de comissions bancàries

L’Oficina d’Informació al Consumidor del Consell Comarcal del Bages  fa una sèrie de recomanacions per evitar o reduir el pagament de comissions a les entitats bancàries Les comissions bancàries són les quantitats [...]

Les associacions de consumidors aconsellen a tots els afectats per les clàusules terra iniciar un procés de reclamació davant del banc

El Consell Comarcal ha organitzat una xerrada informativa aquest dijous a la tarda amb la participació del tècnic de l’Associació de Consumidors AICEC-ADICAE, Andrés Naranjo Des de mitjan gener l’Oficina d’Atenció al Consumidor del [...]

El Consell Comarcal ofereix una xerrada oberta a la ciutadania sobre les clàusules terra

Serà el dimecres 23 de març, a les 6 de la tarda, a la seu del Consell L’Oficina d’Informació al Consumidor del Consell Comarcal del Bages, en col·laboració amb la Diputació de [...]

L’Oficina Comarcal del Consumidor rep 150 consultes per a la reclamació de clàusules sòl

Les peticions s’han disparat des que es va aprovar el reglament que regula la devolució del sobrecost de les hipoteques L’OCIC ofereix assessorament i suport gratuïts als consumidors afectats Les darreres setmanes, [...]

El Consell Comarcal del Bages ofereix assessorament als consumidors per a la reclamació de les clàusules sòl

Aquest gener, l’Oficina Comarcal de Consum ha atès unes 40 consultes al respecte, mentre que en tot el 2016 se’n van rebre una trentena Divendres es va aprovar el procediment que regularà la devolució de [...]