Recomanacions de l’Oficina del Consumidor 2017-09-22T12:28:38+00:00

El Consell Comarcal del Bages aposta pel consum responsable

L’ens impulsa aquest mes de desembre la campanya ‘Practica el consum responsable’, amb l’objectiu de fomentar una actitud crítica envers la publicitat, promoure comportaments que evitin les compres compulsives i sensibilitzar sobre els aspectes [...]

Nou servei d’assessorament individual sobre clàusules abusives en l’àmbit financer

S’atendran les consultes generades per part de les persones consumidores que tinguin relació amb les clàusules terra i altres clàusules abusives relacionades amb els préstecs i/o crèdits hipotecaris. Amb l’objectiu de seguir [...]

L’Oficina del Consumidor del Bages recomana com evitar ensurts amb la factura del mòbil quan sortim a l’estranger

A partir del 15 de juny s’elimina el roaming als països de la Unió Europea i el cost serà el mateix que en territori nacional L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Bages [...]

L’Oficina del Consumidor del Bages dóna recomanacions als usuaris que han estat inclosos en un fitxer de morosos

Un 30% de les consultes que rep l’OCIC del Bages per aquest tema acaben en reclamació perquè no s’ha informat correctament l’usuari L’any passat, l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor, del Consell Comarcal [...]

L’Oficina d’Informació al Consumidor dóna recomanacions per evitar o reduir el pagament de comissions bancàries

L’Oficina d’Informació al Consumidor del Consell Comarcal del Bages  fa una sèrie de recomanacions per evitar o reduir el pagament de comissions a les entitats bancàries Les comissions bancàries són les quantitats [...]