Recomanacions de l’Oficina del Consumidor 2017-06-13T09:57:46+00:00

L’Oficina del Consumidor del Bages recomana com evitar ensurts amb la factura del mòbil quan sortim a l’estranger

A partir del 15 de juny s’elimina el roaming als països de la Unió Europea i el cost serà el mateix que en territori nacional L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Bages [...]

L’Oficina del Consumidor del Bages dóna recomanacions als usuaris que han estat inclosos en un fitxer de morosos

Un 30% de les consultes que rep l’OCIC del Bages per aquest tema acaben en reclamació perquè no s’ha informat correctament l’usuari L’any passat, l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor, del Consell Comarcal [...]

L’Oficina d’Informació al Consumidor dóna recomanacions per evitar o reduir el pagament de comissions bancàries

L’Oficina d’Informació al Consumidor del Consell Comarcal del Bages  fa una sèrie de recomanacions per evitar o reduir el pagament de comissions a les entitats bancàries Les comissions bancàries són les quantitats [...]

Les associacions de consumidors aconsellen a tots els afectats per les clàusules terra iniciar un procés de reclamació davant del banc

El Consell Comarcal ha organitzat una xerrada informativa aquest dijous a la tarda amb la participació del tècnic de l’Associació de Consumidors AICEC-ADICAE, Andrés Naranjo Des de mitjan gener l’Oficina d’Atenció al Consumidor del [...]

El Consell Comarcal ofereix una xerrada oberta a la ciutadania sobre les clàusules terra

Serà el dimecres 23 de març, a les 6 de la tarda, a la seu del Consell L’Oficina d’Informació al Consumidor del Consell Comarcal del Bages, en col·laboració amb la Diputació de [...]

L’Oficina Comarcal del Consumidor rep 150 consultes per a la reclamació de clàusules sòl

Les peticions s’han disparat des que es va aprovar el reglament que regula la devolució del sobrecost de les hipoteques L’OCIC ofereix assessorament i suport gratuïts als consumidors afectats Les darreres setmanes, [...]