Recomanacions de l’Oficina del Consumidor 2017-09-22T12:28:38+00:00

La nova edició de la revista del Consell Comarcal repassa els principals eixos de l’actuació del govern

La desena edició de la publicació es repartirà a tots els municipis i conté les accions més destacades que desenvolupen les àrees del Consell Comarcal del Bages. Descarrega't la revista [...]

L’OCIC alerta d’irregularitats en el tractament de dades personals en els fitxers de morosos

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor explica que s’estan vulnerant els drets d’informació i rectificació de les persones afectades, i ja ha rebut 53 consultes per interposar reclamacions En el cas que [...]

El Consell Comarcal del Bages proposa tallers i píndoles informatives per evitar estafes a la gent gran

Atès l’increment de reclamacions per presumptes fraus sobre compres a domicili, l'OCIC organitza diverses accions de conscienciació per garantir una major autoprotecció financera per part de la ciutadania. El Servei d'Inclusió Social, treballant de [...]

La reclamació de les clàusules terra pren protagonisme en les consultes a l’OCIC

El servei, ofert pel Consell Comarcal, va atendre l'any 2017 més de 2.300 bagencs i bagenques en relació als seus drets i deures en matèria de consum. L'Oficina Comarcal d’Informació al [...]

El Consell Comarcal del Bages aposta pel consum responsable

L’ens impulsa aquest mes de desembre la campanya ‘Practica el consum responsable’, amb l’objectiu de fomentar una actitud crítica envers la publicitat, promoure comportaments que evitin les compres compulsives i sensibilitzar sobre els aspectes [...]