Recomanacions de l’Oficina del Consumidor2017-09-22T12:28:38+00:00

L’OCIC del Bages promou el comerç de proximitat durant la campanya de Nadal

Amb el lema “Tot ho tens aquí” l’oficina vol posar en valor les botigues locals i conscienciar sobre el consum responsable El Consell Comarcal del Bages, a través de l’Oficina [...]

L’OCIC rep un augment de consultes i reclamacions pels problemes amb les aerolínies

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor recomana a les persones afectades que s’informin sobre la versemblança dels motius que al·leguen les companyies sobre el retard o cancel·lació d’un vol L’Oficina Comarcal d’Informació [...]

El Bages s’implica amb força per prevenir els maltractaments a les persones grans

La campanya «Bages Tracta’m Bé» impulsada pel Consell Comarcal aconsegueix l’adhesió de tots els ajuntaments, de 450 establiments comercials i la participació de centenars de persones en les activitats d’apoderament i sensibilització [...]

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Bages assessora als afectats pel tancament de les clíniques iDental

Les persones que hagin finançat un tractament a través dels serveis de la clínica odontològica poden denunciar el cas i anul·lar els pagaments pendents El tancament de les franquícies d’iDental, una [...]

L’OCIC del Bages posa el focus en les irregularitats que es produeixen en alguns comerços online

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor explica que els productes que es venen online estan subjectes a la mateixa normativa que els de les botigues tradicionals i alerta que es cometen algunes irregularitats sobretot en [...]

La nova edició de la revista del Consell Comarcal repassa els principals eixos de l’actuació del govern

La desena edició de la publicació es repartirà a tots els municipis i conté les accions més destacades que desenvolupen les àrees del Consell Comarcal del Bages. Descarrega't la revista [...]