Programa Treball i Formació2018-02-01T14:26:39+00:00

Programa de Treball i Formació

El Consell Comarcal del Bages gestiona el programa Treball i Formació dirigit a la contractació i formació de persones en situació d’atur, preferentment majors de 45 anys, que no perceben ni prestació de l’atur ni subsidi.

En aquesta edició del programa Treball i Formació el Consell Comarcal del Bages ha contractat un total de 31 persones amb els següents perfils:

  • Línia PANP: dirigida a persones aturades no perceptores de prestació ni subsidi, preferentment més grans de 45 anys. Aquesta línia ha permès la contractació de 11 persones que fan tasques administratives a les àrees de Serveis Generals, Inclusió Social, Turisme, Territori i Medi Ambient i Comunicació i Suport als municipis i 12 auxiliar de transport escolar i menjador.
  • Línia PRMI: dirigida a persones perceptores de la Renda Mínima d’Inserció. Aquesta línia ha permès la contractació de 4 auxiliars administratius de suport als Serveis Socials comarcals.
  • Línia DONA: dirigida a dones aturades, que ha permès la contractació de 3 auxiliars administratius de suport a les àrees de Desenvolupament, Turisme i Rehabilitació i habitatge.
  • Línia COOR: en la que s’ha pogut contractar un suport tècnic per als processos de selecció dels participants, gestió de personal, gestió de les accions formatives i justificació de la subvenció.

Totes les persones contractades  realitzen una formació relacionada amb el seu lloc de treball en horari laboral per tal de garantir una millora significativa en la seva ocupabilitat una vegada finalitzat el període de contractació. Les auxiliars administratives realitzaran una formació de certificat de professionalitat de tècniques administratives bàsiques d’oficina per tal d’incrementar el seu grau d’ocupabilitat. Les auxiliars dels serveis de transport i menjador escolar una formació de certificat de professionalitat de dinamització d’activitats de lleure educatiu infantil i juvenil que millorarà la seva qualificació a través d’una formació de qualitat.

Gràcies a la participació en el programa les persones beneficiàries tenen més possibilitats de trobar feina i reinserir-se en el mercat laboral.

Per tal d’accedir a aquest programa és necessari, a banda de complir amb els requisits específics de cada convocatòria, estar inscrit com a demandant d’ocupació no ocupat al Servei d’Ocupació de Catalunya (molt important renovar la demanda DARDO). Les persones contractades són derivades directament per l’Oficina de Treball del SOC de Manresa.

Resum de la convocatòria vigent:

Responsable del programa:
Isabel Ledesma Fernandez

Contacte:
Tel: 93 693 03 83
Correu-e: peconomica@ccbages.cat

Horari:
De 8.00 a 15.00 h. (de dilluns a divendres)
De 15.30 a 18.00 h. (dilluns)