El Consell Comarcal del Bages ha organitzat una jornada sobre Administració Electrònica, adreçada als Ajuntaments, que tindrà lloc el divendres 2 de desembre, de 10 del matí a 2/4 d’1 del migdia, a la seu del Consell.

L’objectiu de la sessió és fer un repàs de la normativa actual en matèria d’administració electrònica i valorar en quina situació es troben els Ajuntaments. La incorporació de les eines del Consorci AOC i altres altres actuacions realitzades els darrers anys han permès anar assolint objectius de cara a una administració digital, però en la jornada s’analitzarà si el sistema integrat fins ara és suficient i en quins àmbits es pot millorar.

La formació va adreçada especialment a alcaldes, secretaris i responsables d’administració electrònica dels Ajuntaments. L’assistència és gratuïta però cal fer inscripció mitjançant el següent formulari: http://ow.ly/bO6b306pFDa

Programa de la jornada

9.45       Recepció

10.00     Benvinguda a càrrec d’Eloi Hernàndez, conseller de l’Àrea de Comunicació i Suport als Municipis

10.10     “Les lleis 39 i 40/2015: la consolidació de l’administració electrònica. Reptes i oportunitats per als Ajuntaments”. A càrrec de Consorci AOC i Maria LLum Bruno, secretària del Consell Comarcal del Bages

11.10     Descans

11.30     “El paper del Consorci Administració Oberta de Catalunya i les seves evolucions”, a càrrec del Consorci AOC

12.15     “Una visió de l’estat actual als municipis”. A càrrec de Joan Monrós, cap tècnic de l’Àrea de Suport als Municipis

12.30     Cloenda

Comparteix

image_pdfExporta a PDF