El director de l’Agència Catalana de Consum, Alfons Conesa, ha visitat l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Bages, gestionada pel Consell Comarcal.

Conesa, acompanyat d’Albert Melià, sotsdirector de l’Agència, s’ha reunit amb el president del Consell Comarcal del Bages, Agustí Comas; el conseller comarcal de Comunicació i Suport als municipis, Eloi Hernàndez; la gerent del Consell, Cristina Rubio; i el tècnic responsable de l’OCIC, Carles Borràs, que li han explicat el funcionament de l’Oficina.

Al Bages, l’Oficina del Consumidor ha atès més de 1.500 consultes en el decurs d’aquest any. També ha tramitat 659 reclamacions i ha mediat en 645 conflictes de consum entre ciutadans de la comarca i empreses o professionals. Els sectors amb més reclamacions han estat els relacionats amb les telecomunicacions i el subministrament elèctric.

2017-01-30T09:13:36+00:00 dimarts, 3 de novembre de 2015|